Cichy gość
...wysoce użyteczny raport i opinie fachowców K&P to jedne z najlepszych narzędzi i środków do szybkiej poprawy jakości usług, efektywności ekonomicznej i marketingowej obiektu hotelowego czy też restauracji.Usługę tą świadczymy od 2006 roku w szczególności dla hoteli i resortów SPA świadczących wysoki poziom usług i świadomych tworzącego się rynku konkurencji, zabiegających o utrzymanie dobrej opinii, a przede wszystkim zabiegających o coraz większą ilość stałego Gościa.
Oferujemy personalne szkolenia pokontrolne na zasadzie, że nie sztuką jest napisać co jest źle lub nieprawidłowo, lecz partnerskim jest wspomóc naprawić lub wyeliminować to, co jest złe i nieprawidłowe i może przeszkadzać w rozwoju rynkowym i ekonomicznym obiektu.
Zachowujemy najwyższą poufność wszelkich danych i informacji wobec partnerów i zleceniodawców usługi Cichy Gość.